Herstelt de lipriem (de aanhechting van je bovenlip aan het tandvlees) nadat deze gescheurd is?

Het is helemaal tot vanboven gescheurd je ziet bijna niet meer dat er een aanhechting is van lip naar tandvlees is die er wel is de vraag en kan dit kwaad dat deze er niet meer is ? Je ziet dat deze helemaal tot vanboven is gescheurd. Is onlangs gebeurd heb nu een heel litteken op binnenkant lip zoals u ziet .

Picture for question
een jaar geleden
in: Gebit
3.2K
Nikitaaa
een jaar geleden
Is precies nog verder gescheurd gisteren tot het einde

Antwoorden (1)

Uit ervaring kan ik je vertellen, dat dit geen kwaad kan. Bij mij is het lipriempje nooit gescheurd, maar wel bewust door de orthodontist doorgeknipt omdat het riempje te kort was.
Daarna is hij ook niet opnieuw aangegroeid. Dus ik vermoed, dat dit ook bij jou niet meer zal gebeuren.
een jaar geleden