Kan het klopen dat bij een kaakopbouw voor inplanten dat je daarna 6 uur niet mag eten?

ik moet morgen ochtend naar de kaakchirurg voor kaakopbouw voor 2 implantaten links Naast elkaar in de bovenkaak. waarschijnelijk .haald de kaakchirurg bot weg uit de verstandskiesregio ook links uit de bovenkaak of het kan ook rechts zijn

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Gebit
2.2K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
geld het ook alls de verdoofing al naar 2 keer is uitgewerkt ??

Antwoorden (1)

Je mag idd een tijd niet eten na de ingreep.
Dit heeft te maken met de verdoving die je krijgt. Zolang die nog niet volledig is uitgewerkt is de kans op verslikken erg groot. Dus is het advies tot die tijd niet eten en drinken.
Gemiddeld duurt het zo'n 4 tot 6 uur voor de verdoving goed uitgewerkt is.