Voordelen klikgebit
Een klikgebit zit heel stevig vast. U kunt ongehinderd en zonder angst praten, lachen en eten met uw kunstgebit.
Drukplekjes komen nauwelijks nog voor bij een klikgebit.
Waar de implantaten zitten, slinkt de kaak niet meer.
Bij een klikgebit blijft het gehemelte vrij, en dat voelt prettiger. Bij een gewoon kunstgebit zit er een plaatje van kunsthars over het gehemelte. Door dat plaatje worden sommige mensen misselijk van het kunstgebit.
5 jaar geleden
ronron1212
5 jaar geleden
Een klik gebit kost erg duur rond de 4000 euro en wordt alleen gedeeltelijk vergoed als je geen ander gebit meer kunt hebben.
Bordensteker
5 jaar geleden
De vraag is tweeledig.
Het antwoord is absoluut eenzijdig.
-