dat op nagels bijten niet alleen slecht is voor je vingers, maar het ook daadwerkelijk onze tanden kan beschadigen. Regelmatig nagelbijten kan ertoe leiden dat tanden langzaam verplaatsen. Daarnaast kan nagelbijten ertoe leiden dat tanden afbreken of dat het tandglazuur knapt.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je antwoord is goed, maar niet compleet, je hebt de bacteriën onder de nagels vergeten, deze verhogen de kans op ontstekingen in de mondholte, ook kan een nagel je tandvlees beschadigen wat pijnlijk is.
http://www.1eplaats.nl/mens-gezondheid/waarom-nagelbijten-slecht/