De Oral B pro 6000 Smart Series heeft dit.
De Oral-B 6000 SmartSeries is gebaseerd op tandartsinstrumenten, waarbij een 3D-technologie wordt
gebruikt. Dit betekent dat de tandenborstel zowel een pulserende, als een roterende beweging maakt.
Hij beschikt over de meest krachtige motor met zijn 40.000 pulsaties en 8.800 rotaties per minuut!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wouter2011
9 jaar geleden
Hartelijk dank!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Graag gedaan, ik wist voordat ik op zoek ging, niet eens dat er tandenborstels met die snelheid bestaan.
Wouter2011
9 jaar geleden
Hartelijk dank!