Mijn beugel mag er uit, alleen ik zie ineens dat er een kleine spleet tussen mijn voortanden komt. Zou dit uitmaken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Gebit
3.2K

Antwoorden (2)

Ja dit maakt wel uit. Wanneer de beugel eruit is kan er niks meer aan gedaan worden, en als het nu al verschuift is de kans groot dat het erger wordt. Je kunt beter nog even langer rondlopen met een beugel tot dat je gebit helemaal recht is, des te langer heb je er profijt van. Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit zou ik even overleggen met je tandarts, misschien dat hij weet of dat kwaad kan en verder groeit. Niet bij alle beugels is een spleetje weg te krijgen, maar als jij voor de rest betere tanden hebt gekregen door je beugel en verder een mooi gebit hebt, zal dat ene spleetje niet veel uitmaken. En onthoud maar; een spleet tussen je tanden is een van de zeven schoonheden!