Invaller tandarts behandeld verkeerde kies? Moet ik 2 rekeningen betalen??

Hallo,
Natuurlijk als je eigen tandarts op vakantie krijg je kiespijn.

Na duidelijk aangegeven welke kies er gebroken is en daardoor helemaal los staat, behandeld de invaller een kies die er langs staat met een vulling?
Na nog een week kiespijn(napijn dacht ik) terug gegaan.
Nogmaals aangegeven om welke kies het gaat, krijg ik het antwoord, Ooh die kies, ja die moet er uit daar valt niets mee aan te doen. Vorige week heb ik een "groot" gat gevuld bij de buurkies.!!??
Ik heb bijna nooit een gaatje, laat staan van een groot gat. Ik was 4 maanden geleden nog op controle geweest.
Wel 2 rekeningen gestuurd, ben niet van plan ze allebei te betalen.

Wie weet raad??

Als ik met mijn auto naar de garage ga omdat de uitlaat los hangt, gaan ze toch ook niet mijn accu vervangen. Of klinkt dit nu heel vreemd!!

Groet, M

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Gebit
2K

Het beste antwoord

Het verstandigste lijkt mij, om even met je eigen tandarts als die terug is van vakantie een afspraak te maken en even de laatste controle van 4 maanden geleden met hem door te nemen en vragen of hij destijds een gaat"JE" heeft kunnen ontdekken in je nieuw gevulde kies. Een gaatje in je kies wordt niet binnen vier maanden een groot gat. Ik denk helaas voor jou dat de invaller zijn of haar eigen fout trachtte goed te praten, maar dat is maar een mening van mij.

Neem het even door met je eigen tandarts, dat is de enige manier om er achter te komen of de kies terecht gevuld is. Tot die tijd zou ik de extra rekening nog even niet betalen. Eerst duidelijkheid. De invaller kan best een fout begaan hebben, we zijn allemaal mensen. Het zou wel erg fout zijn als hij zijn fout op deze wijze goed probeert te praten en jou de rekening zou laten betalen.

Ik wens je heel veel succes ermee!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik vond nog een site waar je terecht kunt als je een geschil hebt met je tandarts. Wellicht geeft het je nog wat extra informatie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
HeerVoldemort
10 jaar geleden
+ ik zou idd ook op je eigen tandarts wachten.