Ik heb de sonicare Clean Care 5000 serie. Passen daar alle Sonicare borstels op?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Gebit
1K

Het beste antwoord

Nee, helaas, daar passen zeker niet alle borstels op. De borstelkoppen voor dit type zijn groter (én duurder!) dan bij andere uitvoeringen. In de bron (1) vind je een afbeelding van je tandenborstel, in bron 2 de bijbehorende borstelkoppen. Overigens was er een paar maanden geleden een aanbieding van Kijkshop waarin de borstelkoppen met hoge korting werden aangeboden ('Mega Deal Pack'), in sets van vier stuks. Omdat ze behoorlijk duur zijn, zou ik af en toe even via internet op zoek gaan naar een actuele aanbieding. Die zijn er regelmatig.
Pieter2011
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank voor je antwoord, Pieter. Je kan dus niet gewoon losse borsteltjes hierbij kopen, je moet ook een nieuwe opzetkop (?) erbij kopen?
Begrijp ik dat dat duur is. Maar hij is wel supergoed. De borsteltjes van mijn oude tandenborstel liet ik wel een weken in heet water, om ze weer schoon te krijgen. Dat zal hierbij niet lukken, denk ik zo....
Pieter2011
11 jaar geleden
Ik heb je inmiddels een persoonlijk berichtje gestuurd...