zou een paradontoloog bij je eerste bezoek/afspraak al direct een ingreep doen of gaat hij gewoon kijken?

woensdag moet ik voor het eerst naar de paraontoloog.. mijn tandvlees is een beetje teruggetrokken op een tand vanvoor. Het doet geen pijn en verergert ook niet.. heb eigenlijk geen last.. maar ik vroeg me af bij mijn eerste afspraak of die paradontoloog ook echt iets gaat doen? Want als je bij de tandarts gaat moet je toch ook opnieuw een afspraak maken om bijvoorbeeld een gaatje te vullen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Gebit
1K

Antwoorden (1)

Nee, uitzonderingen heb je altijd maar meestal grijpen ze niet bij een eerste afspraak, daarom dat het ook consulatie noemt. De kans is groot dat je bij de eerste afspraak (consultatie) gewoon zult bespreken wat er allemaal gedaan kan worden.

In ieder geval heel veel succes en sterkte ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja maar mn tandarts had al gezegd tegen de paradontoloog (toen ze de afspraak maakte) om welk probleem het ging.. dus daarom denk ik wel dat ze iets gaan doen... achja ik zal het wel zien.. ik hooop niks pijnlijks ! ik haaaaat tandartsen enzo :) en bedankt voor de steun ;)