Zijn de vaste prijzen van de tandartskosten voor 2013 al bekend?

En zijn er ook vaste prijzen voor behandelingen als nieuwe kronen? Kan ik deze ergens terug vinden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Gebit

Antwoorden (2)

Ja, die zijn al bekend gemaakt door de Nederlandse Zorgautoriteit. Vanaf mijn mobiel kan ik je niet de link zo geven, maar een week of 2 geleden heb ik het zelf opgezocht i.v.m. de aanvullende tandartsverzekering van 2013.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De tarieven voor 2013 zijn inmiddels vastgesteld. De prijzen zijn gebaseerd op de tarieven van 2011. Dit jaar mochten tandartsen hun tarieven zelf bepalen. Maar dat experiment heeft het kabinet voortijdig beëindigd, omdat uit onderzoek bleek dat de tarieven met gemiddeld 6% waren gestegen.

Voor de nieuwe tarieven: zie bron.
Pieter2011