11-2012 tandcontrole gehad, ik weet dat je elk jaar moet gaan, maar de tandarts is pas volgend jaar weer beschikbaar, heeft dit invloedop mijnverzkrn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Gebit

Antwoorden (2)

Nee hoor, je krijgt geen geld terug als je niet naar de tandarts gaat.

Ook hoef je niet bij te betalen voor eventuele handelingen van de tandsarts die niet vergoed worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als jij één keer per jaar voor controle naar de tandarts gaat en je bent nu in november geweest zal dit geen verschil maken.

Mocht je een extra verzekering hebben en er zijn nu gaatjes geconstateerd die pas volgend jaar behandeld worden denk ik niet dat dit erg veel verschil zal maken.
Bovendien, volgend jaar is het experiment met de vrije tarieven volgens mij weer afgelopen.