Kan dit een gaatje in mijn kies zijn?

Alleen als ik bijvoorbeeld een zoet snoepje eet, heb ik wel eens dat mijn kies een klein beetje een raar gevoel geeft,
Het doet niet pijn. Zoiets dat als je een ijsje eet, dat je het dan pijn hebt in je tanden, heb ik hier maar dan veel minder extreem.

Kan dit een gaatje zijn?

Toegevoegd na 9 minuten:
Het doet echt niet pijn hoor, maar geeft af en toe een tinteling

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit

Antwoorden (3)

Ja, dit kan het begin van cariës zijn,ga eens op controle.
12 jaar geleden
Kan een klein gaatje zijn, maar het kan ook zijn dat op bepaalde plekken het tandvlees wat gevoeliger is. Het sap van een zuurtje is vrij sterk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan zijn, Goed poetsen! Realiseer je dat glazuur niet aangroeit, dus ben er zuinig op.!