Wat zijn de kosten van een apex resectie?

Ik heb gelezen dat die kosten vallen onder klinisch specialistische hulp en is verzekerd via de basisverzekering. Ik ga uiteraard naar mn zorgverzekering bellen maar ben toch ff benieuwd naar het prijskaartje wat er aan hangt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Reken je er wel op dat je je eigen risico ook moet betalen zolang die niet bij de 220 is dit jaar?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat wil je nu eigenlijk precies: de prijs bij de specialist in het ziekenhuis? Waarom eigenlijk?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies waar ik naar vraag...de prijs van een apex resectie die bij de kaakchirurg uitgevoerd wordt... Waarom maakt toch niet uit...

Het beste antwoord

Wat jij zegt klopt maar als je het via je tandarts doet is het Euro 61.99 (zonder afsluiting, code H42); Euro 82.66 (met afsluiting, code H43)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me geen logisch antwoord meer gezien het feit dat vanaf 1 januari de tandartsprijzen zijn vrij gegeven en daar dit een link is van een jaar geleden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Apexresectie vind toch altijd bij de kaakchirurg plaats? Dus dan komt er ook nog een honorarium bij?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb idd een verwijsbrief van de tandarts gekregen maar een kaakchirurg is geen tandarts dus volgens mij gelden die vrije tarieven niet voor hun hoor... Ik wil gewoon weten of het een paar tientjes kost of een paar honderd euro. Ik moet het hoe dan ook zelf betalen maar ben gewoon benieuwd naar de prijs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, daar gelden die vrije tarieven niet voor maar de prijs die gegeven is is niet van een kaakchirurg.