Het doet niet veel pijn, afhankelijk van wat er precies moet gebeuren. Mijn buurvrouw heeft de eerste dag een lichte pijn ervaren, meer niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb voor de operatie 500 mg Ibuprofen gekregen, 1 dosis volgens voorschrift vooraf genomen, operatie daarna onder plaatselijke verdoving.
Na het uitwerken van de verdoving heb ik geen pijnstillers meer nodig gehad, ik heb de rest nog ongebruikt in de kast staan.
Brugimplantaat (3 kiezen) vorige winter geplaatst, nog steeds heel tevreden mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mag ik vragen of je dit vergoed hebt gekregen en weet je wat het gekost heeft. bv. dank
burgos
12 jaar geleden
Ja ik ben ook nieuwsgierig, wat het kost.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik was niet aanvullend verzekerd, ik heb het dus zelf moeten betalen.
Exacte kosten heb ik niet bij de hand, was ruim € 2500,-