vullingen die uit je mond vallen opties voor een alternatief?? lees extra uitleg.

ik heb een vraag mijn vullingen vallen binnen een jaar weer uit me mond. nu zelf 1 die 2maanden geleden is gedaan. nu heb ik beginnende gaatjes en gaan ze weer boren en vullen dan valt dat weer uit mijn mond. zo gaat mijn gebit alleen maar erger achter uit. is er een vulmateriaal dat niet iederekeer uit me mond valt en ik heb het idee dat ik beter niks kan laten boren en vullen tot ik echt ergens last van heb omdat iederekeer als ze wel boren en vullen het er weer uit valt en dan wel pijn van krijg. hoop dat iemand een antwoord op mijn vraag kan geven.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit

Antwoorden (2)

ga eens naar een andere tandarts, want zoiets is niet normaal. ligt waarschijnlijk aan het vakmanschap van de tandarts, dat de vullingen er zo snel uitspringen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+!
Naast bespreken met de eigen tandarts. wat er aan de hand is, vind ik dit een zeer goed 2e alternatief!
Is er iets mis met je mondhygiëne? Aan de basis ligt altijd een goed onderhouden gebit. Bezoek om te beginnen eens een mondhygiënist en stop met drinken van frisdranken en sappen. Daar worden gebitten erg door verwoest.