Weet iemand waar ik goedkoop tandimplantaten kan laten plaatsen?

Ik schrok me een hoedje bij een bestek van ongeveer 10000 euro.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit
15.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je met bestek: een offerte? En was dat soms voor je hele gebit?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een offerte inderdaad en het ging om de volledige bovenzijde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt maar 2 implantaten nodig waar je een volledige bovenzijde op kan plaatsen met een klik systeem.

Het beste antwoord

ik ken meerdere mensen die voor een schijntje, in Hongarije, een heel keuring nieuw gebit hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat nu nog recent?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
deze informatie is ongeveer 10 weken oud
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vond inderdaad veel lagere prijzen in Hongarije dan in Turkije. Ik denk dat ik spoedig richting Budapest vertrek. Dank je voor het advies.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel. Merkelijk goedkoper dan Turkije.

Andere antwoorden (2)

Een tandimplantaat is 5x zo "goedkoop" als de prijs die jij hier noemt.

Implantaatkroon (2-fase)

exclusief botherstelprocedure (+/- 400€) en noodvoorziening

Beschrijving U.P.T code Aantal Kosten

Orthopantogram X21 1 61,40
Initieel onderzoek implantologie J01 1 66,60
Verlengd onderzoek implantologie J02 1 102,50
Overheadkosten implantaten J97 1 187,00
Plaatsen 1e implantaat, per kaak J20 1 199,50
2e fase operatie J23 1 76,80
Abutment voor kroon J44 1 25,60
Kroon R25 1 225,00
Röntgenfoto X10 3 42,90
Materiaalkosten implantologie J00 1 500
Tandtechniekkosten R00 1 450
------+
Totaal
1937,30
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat om de volledige bovenzijde.
Was dat soms voor je hele gebit.
Een enkel solitair implantaat komt op 1000 euro
tot 2000 euro.
http://www.implantologie-vanderkroft.nl/tarieven.html

Ja, het kan goedkoop in Turkije.

Implantaatkroon porseleinen/metaal € 200,-
Implantaatkroon porseleinen/zirkonium € 260,--

Dat kan met tandzorgreizen.
Nu voor €99,-- 8 dagen verblijven in een leuke hotel vlakbij onze tandarts in Antalya!!!!!

http://www.tandzorgreizen.com/

Als je denkt: dat lijkt mij niks (wat ik me wel kan voorstellen) dan zijn er hier nog genoeg mogelijkheden.

https://bestsmile.tandartsennet.nl/pages/LSShowElementsPage_v2.asp?ListID=834&elemid=12034&articleid=119730&token=231547@TaaKbdNaTbhMeaNa

http://www.gebitsrenovatie-implantaten.adviesplaats.nl/Tandimplantaten/kosten-tandimplantaat-Implantaten-kosten-Kostprijs

Toegevoegd na 1 minuut:
In Nederland geldt:
De tandartsen hanteren door de overheid vastgestelde tarieven. De tandartsrekening is opgebouwd uit de verschillende verrichtingen die tijdens een behandeling hebben plaatsgevonden. Op de rekening staat elke verrichting omschreven met een code. Aan elke code is een tarief gekoppeld dat is vastgesteld door de overheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb al -online-prijs gevraagd in Antalya. Dat kwam ook op 7000 euro + bijkomende kosten.