hoe vind ik een tandarts?

voor mijn man zoek ik een tandarts die naar wens van klant behandeld
het zit nl zo al zeker 3 jaar heeft hij erge pijnen door slecht gebit
dit komt door de medicijnen die hij in verleden heeft geslikt
het glazuur is daardoor eraf gesprongen en heeft fikse gaten
om de pijn te verlichten slikt hij nu zelfs al een jaar naproxen 3x per dag
De tandarts wil alleen hem naar de mondhygiëniste hebben al 3 jaar en hem niet verder helpen ongeacht te pijn

we zoeken dus een tandarts waartegen je kan zeggen dat jij wil dat hij doet
zijn die er en waar

graag alleen serieus reageren op deze serieuze vraag

Toegevoegd na 13 minuten:
nog even dit hij is niet bang voor een tandarts maar zoekt echte hulp

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit

Antwoorden (5)

http://www.atlaskliniek.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vragen in je omgeving wie welke tandarts heeft, en hoe die bevalt. Zo ben ik aan de mijne gekomen, ook na 3 jaar niet meer bij de tandarts hebben durven komen na een paar slechte ervaringen.

Ik heb deze tandarts meteen bij het eerste bezoek verteld over mijn angst, en waarom. En daar heeft hij vanaf het begin goed rekening mee gehouden en dat doet ie nog.

het is inderdaad moeilijk om een goede tandarts te vinden, want je zal je toch normaliter eerst moeten laten inschrijven en dan schrijf je je na een onprettige ervaring ook niet snel meteen weer uit. Mijn advies is dus om zoveel mogelijk info in te winnen bij vrienden en kennissen, en daarna indien mogelijk eens een kennismakingsgesprek aan te gaan voordat je je daar uberhaupt inschrijft als patient.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou als ik jullie was eens via Google bekijken welke tandartsen in je buurt er eventueel gespecialiseerd zijn. daarna zou je eens kunnen bellen en je situatie voor kunnen leggen, aan de hand van de reacties zou je een afspraak kunnen maken voor een second opinion
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar je huisarts en leg het probleem voor hij of zij weet misschien wel een goede tandarts die doet wat jij wil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is een bezoek aan een faculteit iets? Er wordt in iedergeval uitgebreid overlegd en er is er maar een de baas over je mond en dat ben jezelf. Ik heb de link bijgevoegd van de startpagina zodat je makkelijk kunt zien welke faculteit dicht in de buurt is.
Meestal kan er online ingeschreven worden en wordt er een afspraak gemaakt.

Veel succes!