bestaan er homeopatische ontstekingsremmers ?

heb en kleine ontsteking onder een kies waar ik al eens een wortelkanaal behandling heb gehad. de tandarts wilde een antibiotica kuur voor schrijven maar die mag ik momenteel niet hebben. heb nu het advies gekregen het een paar dagen aan te kijken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit
9.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
om onze ivf poging komende week wellicht succesvol te laten verlopen
Amadea
12 jaar geleden
Je kunt op de sites van de homeopathische geneesmiddelen alleen zoeken op het sóórt ontsteking, niet algemeen. Dus waar heb jij die ontsteking zitten?

Het beste antwoord

niet homeopatisch, maar wel uit de alternatieve hoek is colloidaal zilver.
zoals ook bij homeopathie geven veel mensen hier hoog van op, maar bewezen is de werking niet.

Toegevoegd na 2 uur:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/natuurgeneeswijze/2591-natuurlijk-antibioticum-colloidaal-zilver.html
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Je hebt iets nodig dat door het lichaam heen de holte onder de kies kan bereiken. Antibiotica kunnen dat. Of colloïdaal zilver dat kan, betwijfel ik - maar ik heb te weinig kennis om hier echt iets over te kunnen zeggen.
Rieneke1
12 jaar geleden
je kan er ook de mond mee spoelen ipv het in te nemen cryo.
Cryofiel
12 jaar geleden
Het probleem is juist dat je die holtes onder de kies niet makkelijk bereikt. Ook niet door de mond te spoelen. Als dat wel zo zou zijn, zou je continu ontstekingen hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, colloïdaal zilverwater is een goede vervanger van antibiotica uit de alternatieve hoek.

Andere antwoorden (2)

ze bestaan zeker, het beste kun je naar een homeopaat gaan, die kan je iets geven wat aansluit op de klacht en past bij jouw lichaam
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echinaforce van Dr. Vogel, wel regelmatig innemen beste voor aandoeningen in de mond en keelholte zijn de druppels, neem gerust ieder uur 20 druppels in een klein beetje water in, laat het even in de mond rond de kies voordat je het doorslikt.