Waar kan ik wax voor op de plaatjes beugel kopen?

ik heb een plaatjes beugel waar ik van een plaatje last van heb er zit namelijk tussen 2 plaatjes n een of ander dingetje wat pijn doet en blaren aan de binnen kant van mijn bond veroorzaakt. nu heb ik daar wax op (speciaal spul) maar die is dus bijna op. mijn orthodontist ligt ver weg en ben je niet zo snel dus wil me vader niet daar na toe rijden want ik ben er 3 dagen geleden geweest en heb dat vergeten te vragen of ze nog wax hebben! dom van mij... weet iemand misschien waar ik dat kan krijgen misschien bij apotheek, etos, kruidvat , d.a , noem maar op please kan iemand mij zeggen waar?
(heb pas 5 oktober weer een afspraak!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit
30.4K

Het beste antwoord

Bij elke drogist. Het is wel verstandiger om even door te bijten en te wachten tot je mond zich helemaal aan heeft gepast aan de beugel. Anders moet je namelijk altijd die wax blijven gebruiken en steeds weer weghalen en erin doen. Dat is onhandig en vervelend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij de ethos, kruitvat, DA , apotheek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan naast deze winkels en de orthodox ook nog bij de tandarts (de mijne tenminste), mocht je er toevallig langs kunnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ortho, excuus! Rare auto-correctie
Daar ben ik ook heel lang naar op zoek geweest. Ik heb het uiteindelijk in Amsterdam moeten kopen. (weet niet of je in de buurt woont) maar bij de 'witte tanden winkel' is het te verkrijgen. Misschien hebben ze ook wel een website, kun je het bestellen en heb je het zo binnen :) Bij de DA en apotheken hadden ze het niet..