Kan ik eten als ik pas een slotjesbeugel heb , en doet het pijn want ik heb die avond nog mijn eerste voetbaltraining ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit

Antwoorden (5)

Bij mij deed het wel een beetje pijn de eerste paar dagen. Het verschilt per persoon, denk ik. Of je kan eten weet ik niet.. Ik kon de eerste dagen alleen maar vla, yoghurt en (aardappel)puree eten. Ik raad je aan om zo'n Goeiemorgen fruitdrank of vifit ofzo te kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is per persoon behoorlijk verschillend. Maar over het algemeen heb je de eerste dagen best wel last er van. Je kan wel eten maar (af) bijten gaat wel lastiger, dus je kan beter zorgen dat je iets eet waar je niet erg op hoeft te kauwen. Ik denk dat je echt wel naar voelbaltraining kan, mischien even een paracetamol slikken als je erge pijn heb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Poeh herkenebaar en ja het doet pijn!!vooral het eten ik zou yoghurt slurpen door een rietje of Hero ontbijt dat is vloeibaar en wel voedend...geen boterhammen of crackers enzovoort...je hebt ook fruit today...of sinasappel in kleine stukjes of banaan je kan ook blender drankjes maken!!succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, meestal is dat heel vervelend. Na ongeveer een week is het al minder. Eet lekker veel fruit zoals banaan en kiwi dat lekker zacht is. Je kunt ook pasta eten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij duurde het rond de 1-2 weken. Dan is het wel over, op de dag dat hij gezet werd deed hij bij mij geen pijn, maar die volgende dag was echt shit.