mijn kiezen zijn een beetje bruin terwijl ik goed poets, hoe komt dat?

Ik had vroeger al een beetje bruine kiezen, en daar kon ik niks aan doen, maar het wordt steeds meer! ik denk dat ik hier misschien ook niks aan kan doen, maar veel mensen kijken nu als je mijn kiezen ziet, erg afkeurend.
Ik poets mijn tanden 3x per dag(soms 4x) en dan 2 minuten lang.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit
1.1K

Antwoorden (5)

Het kan ook komen door veel koffie of thee te drinken, of door te roken. Misschien is dat de rede in jouw geval.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat ze beginnen te rotten. Als ik jou was zou ik naar de tandarts gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
soms is poetsen niet genoeg.
maak eens een afspraak met een mondhygieniste, die kan je vast helpen, en heeft waarschijnlijk ook wel goede tips voor je.
12 jaar geleden
Probeer vooral niet te veel te poetsen i.v.m tandglazuur (je kunt het eraf poetsen), probeer eens mondspoeling, dat dood de bacteriën ook. Verder zou ik naar een tandarts gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Poets een paar keer per dag met gewoon water, waar je een theelepeltje zout in hebt opgelost. Volkómen onschadelijk, maar je gebit wordt er wel minder bruin van.

Let op: Het duurt wel een paar weken (meestal) voordat je er echt goed effect van hebt.