hoe krijg je zwarte en bruine vlekken van een kunst gebit

poets mijn protege zeer regel matig en goed maar ik krijg de vlekken niet weg

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit
36.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat je niet je beschermeling (=protegé) poetst, maar liever je (tand-)prothese. ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol Koosknip ;-)

Het beste antwoord

Er zijn speciale reinigings tabletten (Steradent enz.): prothese onder water zetten, een tabletje in doen en s'nachts laten staan. Je kan het ook in een bakje met gewone azijn leggen en s'nachts laten staan (1 keer per week). Dit schijnt ook te helpen.
Gebruik geen tandpasta op de prothese, want dat is schurend en niet goed voor de prothese. Je kan natuurlijk wel tandpasta gebruiken om eventuele eigen tanden en je tandvlees mee te poetsen.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

gewoon in de chloor werkt uitstekend, mits je het wel heeeel goed afspoelt daarna om je mond te beschermen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh ja, ik vergeet bijna te melden dat ze ook goed te verwijderen zijn met een vlekkenschaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
whahahahaa en waar haal je die? Bij de vlekkenmarkt?
beetje jammer zon flauwe grap op zon serieuze vraag.
mijn vriendin heeft pas een nieuw kunstgebit en die werd aangeraden om het dagelijks 1x goed te poetsen met gewoon afwasmiddel en daarna goed te spoelen en de mond gewoon met tandpasta
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt van smokers een tandpoeder en dat reinigt iets hardnekkiger dan gewone tandpatsta,misschien is dat een oplossing voor u probleem?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer de Tabs van Corega eens. De bruisende en actieve zuurstofformule met enzymen reinigt uw kunstgebit intensief en verwijdert aanslag en tandplak.

Corega heeft ook een goede vervanger voor tandpasta. Deze antibacteriële reinigingsmousse is speciaal ontwikkeld voor de dagelijkse reiniging van uw kunstgebit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn tandarts raadde vloeibare groene zeep aan, gewoon in een bakje met warm water en de nacht laten staan. 's Ochtends dan goed afspoelen en borstelen.