Hoe komt het dat als een tandarts 1 kies met 4 prikken verdoving de kies verdoofd en de zenuw nog steeds niet helemaal verdoofd is?

Na het verdoven met 4 spuiten was het boren op de zenuw nog steeds pijnlijk en dus niet volledig verdoofd. Er zat genoeg wachttijd tussen maar de zenuw bleef ik voelen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit
1.1K

Het beste antwoord

als je r ook een ontsteking bij had dan kan het zijn dat de verdoving niet goed werk. De bacterien in zo'n ontsteking zijn "zuur" en die breken de verdoving heeeeel snel af waardoor die niet goed werkt.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zat geen ontsteking bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zal misschien één van de weinigen zijn waarbij een verdoving niet optimaal werkt.
Er zijn meer mensen die dit hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja de tandarts zei al dat ik mag hopen dat ik nooit een zenuwbehandeling moet krijgen want dan kan het nog leuk worden :-(. Lijkt wel of ze verdoving in mijn oren hebben gespoten. Nu het uitgewerkt raakt (bijna 5 uur verder) kan ik mezelf niet goed meer horen met dat oor. Ik hoor mezelf heel vreemd praten....