Voorkomt Zendium-tandpasta echt tandplak, mondblaasjes en last van het tandvlees?

Ik heb namelijk veel last van deze punten en wil daarom een eerlijk antwoord, zodat ik dit eventueel zou kunnen voorkomen. Dus het liefst wil ik alleen antwoorden van mensen die deze tandpasta ook werkelijk gebruiken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit
1.1K

Het beste antwoord

Het helpt wel wat. Echter goede mondhygiene & goede gezondheid in het algemeen zijn belangrijker. Ben zelf gestopt met Zendium
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, maar tandpasta is een hulpmiddel. Tandenpoetsen doet het allemaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik gebruik zelf ook Zendium. Werkt perfect op al jouw opgegeven problemen. Na een week zul je zeker effect merken.

Toegevoegd na 23 minuten:
Ja zeker, was zelf vroeger niet zo'n poetser. Maar nu ik zendium gebruik, geen problemen, ook gebruik ik antiplak om na het poetsen te gorgelen.