ik ben met mijn zoontje van 7 bij de tandarts geweest. blijkt dus! dat hij onderin 2 tanden mist hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahhah je hebt gelijk man sorrry Maar kan jij mij dit UITLECHEN!! Ik bedoel uitleggen zo ja doe dat en zo niet maak je dan maar niet druk om mijn taalfouten want das nergens voor nodig!!! En owja ik heb een serieuze probleem en dat is niet leuk jam
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snap je!! Ik weet echt niet wat ik moet doen hoor!!
Omg en als tie nou zo 10 jaar is dan als die melktanden eruit zijn dan heeft hij geen tanden daar pff moeilijk, echt moeilijk :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou dat een probleem moeten zijn?
Ik heb een te kleine kaak en dus heeft de tandarts 2 kiezen en 2 tanden getrokken.
Niemand die dat ziet hoor!
En hoezo moet iemand hier dat uitleggen?Hoe kan iemand dat hier weten?
En waarom heb je dat niet aan de tandarts gevraagd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had dat dan aan de tandarts gevraagd,
Hij zij weet het 't best.
Kimath
12 jaar geleden
Ik miste 3 kiezen, zat alleen melkkies en niks eronder. Uitleg? Genetisch is er een klein foutje gemaakt.
Tandarts kan het zo oplossen, bij mij is het ook mooi geworden nu :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HelpMij: als je het dan toch zo goed weet, heb je deze weleens gelezen: "Kritiek op het taalgebruik en/of de spellingwijze van een ander is niet toegestaan."
http://www.goeievraag.nl/help/richtlijnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ Hippo:
Draaien we het hier eigenlijk niet om? Moeten vragen niet redelijk fatsoenlijk Nederlands worden gesteld? Geen typo's, die maken we allemaal, maar echte fouten zijn toch best storend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Hippo: Heplmij bedoeld het niet verkeerd toch? Niet zo zeiken en niet elke keer met die link naar de richtlijnen komen, beetje flauw.
Verder is de zinsbouw van de vraagsteller ook redelijk slecht, vind ik zelf altijd van weinig respect getuigen naar de personen aan wie je de vraag stelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je ergert aan de taalfouten kun je de vraag melden als onleesbaar en besluiten de moderatoren of hij mag blijven staan of niet.

Het beste antwoord

Dat is gewoon een heel klein genetisch 'drukfoutje'. Zo zijn er ook mensen met een teentje te veel, of een raar nageltje ergens. Het is helemaal niet erg. Misschien is jouw zoontje wel de eerste van de Nieuwe Mensheid (grapje..)
Als je je zorgen maakt over de ontwikkeling van zij gebit moet je bij de tandarts zijn.

Zelf heb ik naar 1 verstandskies.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

'Productiefoutje'. Ik mis er ook 2! Niks om je zorgen over te maken hoor. Als je echt wilt weten hoe het komt moet je denk ik bij de tandarts zijn, maar ik denk niet dat hij/zij je meer kan vertellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan. Helemaal niet zo ernstig hoor. Niet elk gebit is perfect. Misschien is het een natuurlijke vorming van tanden omdat hij een kleinere kaak heeft? Bij mijn neefje moesten er namlijk twee tanden uitgehaald worden om die reden. Met alles geboren, maar toch twee teveel voor hem en zijn kaakmaat.
De rest heeft nu wat meer ruimte. Geeft niks hoor.