Als je met een draadje in je mond aan het spelen bent, heeft dit dan een reinigend effect op je tanden?

Misschien heeft het een soort tandenpoets/flos effect.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Gebit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat bedoel je precies? Het ontgaat me totaal??

Het beste antwoord

Het ligt eraan of het een wollig draadje is of niet want dat blijft zitten maar als het goed is heeft het een heel klein beetje effect
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat heeft geen effect.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk niet dat dit erg veel effect heeft op de reiniging van je tanden... Dan zou ik toch echt flossen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan of het flosdraad is! Daar zit speciaal spul aanwat goed werkt