Iedereen heeft tegenwoordig een beugel, niks raars aan. Ik heb ook een beugel gehad, van mijn 14de tot mijn 16de. Ik ben er hartstikke blij mee, want nu krijg ik veel complimenten over mijn mooie tanden, eerst stonden ze een beetje scheef.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Nee hoor,
er zijn heel veel mensen die met 14 nog een beugel krijgen.
13 jaar geleden
Nee juist helemaal niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, da's helemaal niet raar.

Ik ben 48 en heb sinds 10 dagen een beugel...
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
yep ik was ook al wat ouder toen ik een beugel had (25)
En ik heb er nog nooit spijt van gehad! sucses met de behandeling en voor later veel plezier met je mooie tanden gewenst!
een beugel kan je op elke leeftijd nemen...
dus t is niet raar,maar voor jou gevoel misschien wel omdat je net gaat puberenen je loopt met een beugel ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Absoluut niet, ikzelf heb 3 jaar een beugel gehad. Sinds kort is ie eruit en ik ben heel happy dat ik nu op mn veertigste een mooie rij tanden heb!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, ik heb er zelf 1 gehad van men 18 tot men 20ste. Nooit rare blikken voor gehad. Wel blij met men veel rechter gebit nadien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor zeker niet! volgens mij is 14 jaar wel zo'n beetje de gemiddelde leeftijd voor een beugel. veel leeftijdgenootjes zullen er ook wel 1 hebben of binnekort krijgen als dat nodig is.

Je zal in het begin het gevoel hebben dat iedereen er naar kijkt, maar dat is niet zo! Ik heb op mijn 25e (vrijwillig :) een beugel genomen. sommige collega's op het werk die ik niets had verteld zagen pas na 3 maanden dat ik slotjes had! En dat terwijl ik regelmatig even met ze sprak.

En je moet maar zo denken, je krijgt er echt hele mooie tanden van, waar je nog een levenlang plezier van hebt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is niet erg om op je 14e een beugel te hebben.
Ik ben nu 16 en heb het al 3 jaar :S
Maar gelukkig gaat die er volgend maand eruit :)