Waaraan merk je het eerst dat je geur weer terug gaat komen nadat je corona hebt gehad?

een jaar geleden
1.5K
Vortexxx
een jaar geleden
Dat je iets weer ruikt? Verse bloemen bijvoorbeeld, of gemalen koffie, of je eigen poep?
Amadea
een jaar geleden
Je zou geurflesjes kunnen maken waaraan je af en toe ruikt of je al iets kunt onderscheiden. Doe daar bijvoorbeeld roos, citroen, eucalyptus en kruidnagel in. Of jasmijn, mandarijn, mint en tijm.

Antwoorden (1)

Na het herstellen van corona kan je meestal weer je geur en smaak terugkrijgen. Dit gebeurt meestal binnen een paar dagen tot een paar weken. Als eerste merk je meestal dat je smaak weer terugkomt, gevolgd door je geur.
9 maanden geleden