Geldt het advies voor de tweede boosterprik tegen covid nog steeds?

Is het advies voor 60+ers nog steeds van kracht, om na drie maanden na de eerste vaccinatiebooster/drie maanden na herstel van covid, een tweede boosterprik te halen?

een jaar geleden
1.9K
ronron1212
een jaar geleden
Ja daar is niets aan verandert covid is er nog steeds.

Antwoorden (1)

De herhaalprik tegen corona (tweede boosterprik) wordt nog steeds geadviseerd voor 60-plussers, bewoners van verpleeghuizen, volwassenen met het syndroom van Down en volwassenen met een ernstige afweerstoornis.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-vaccinatie/aanpak-coronavaccinatie/herhaalprik
een jaar geleden