Ik kan al 2 weken lang geen afspraak maken voor de booster prik op de website, iemand anders ook?

Ik ben al een tijd aan de beurt en de website coronavaccinatie-afspraak.nl of coronatest.nl doen het gewoon niet , heb op alle browsers gekeken , Safari , Chrome ,Firefox ,Opera , op de computer , laptop , tablet , telefoon het werkt gewoon niet.. ik heb gebeld en er werdt me verteld af te wachten .. ik hoor tot een risico groep. Heeft iemand anders hier ook ervaring mee ?

2 jaar geleden
1.3K
Utrecht
2 jaar geleden
In Google Chrome werkt het gewoon.
https://coronatest.nl/ik-wil-me-laten-vaccineren/wilt-u-een-afspraak-maken-voor-een-booster-vaccinatie
tinus1969
2 jaar geleden
Bij mij ook. Welke versie gebruik je? Welk OS?
tinus1969
2 jaar geleden
Ps als je echt aan de beurt bent zou je ook telefonisch een afspraak moeten kunnen maken.
Anna95
2 jaar geleden
Error 1020 Sun, 02 Jan 2022 01:31:47 GMT
Serverfout / Server error
Wat is er gebeurd?
Er is een fout opgetreden. Indien dit probleem blijft bestaan neem dan contact op met je systeembeheerder.
What happened?
An error occured. If this problem persists, please contact your system administrator. Helaas krijg ik deze foutmelding
Ritsuka
2 jaar geleden
Ik heb gisteren op mijn Android telefoon in 5 min een afspraak gemaakt. Via deze link: https://coronatest.nl/ik-wil-me-laten-vaccineren/wilt-u-een-afspraak-maken-voor-een-booster-vaccinatie
tinus1969
2 jaar geleden
Dat ligt dus aan jouw laptop/telefoon. Gebruik anders eens een apparaat van iemand anders.
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Zorg ervoor dat je browser niet op “prive” surfen staat ingesteld, dan werkt digid namelijk niet.

Antwoorden (2)

Je zegt dat je tot een risicogroep behoort. Maar de boosterprik gaat op leeftijd. Dus als jouw geboortejaar aan de beurt is moet je een afspraak kunnen maken. Lukt dat niet via de website, dan moet je inderdaad de papieren uitnodiging afwachten, en pas dan kun je bellen. Maar als er geen enkele browser op je eigen computer werkt, kan misschien iemand anders de afspraak voor je maken?
Bij mij werkte de website wel, op het moment dat mijn jaar "op mocht" voor de vaccinatie.
Ik wens je veel succes!
2 jaar geleden
Ikhebgeenidee
2 jaar geleden
Ook zonder de brief/uitnodiging kun je bellen om een afspraak te maken. Als inderdaad je geboortejaar aan de beurt is. Heb dit voor mijn ouders op die manier geregeld.
Ik zou het overigens vreemd vinden als je wél zonder uitnodiging een afspraak online kunt maken, maar nog niet telefonisch.
VraagAntwoord66
2 jaar geleden
Er worden (vrijwel) geen papieren uitnodigingen gestuurd
SentWierda
2 jaar geleden
Met het huidige mondjesmaat versturen van papieren uitnodigingen kan het tot na de zomer duren voor je bericht per brief ontvangt.
HannekeJanssen
2 jaar geleden
Ik weet niet of de minnen afkomstig zijn van de andere reageerders hier, maar ik ontving afgelopen week écht nog een papieren uitnodiging voor de boosterprik - zo'n twee weken nadat mijn jaar aan de beurt was, en een week nádat ik de prikafspraak had....
Wat ik kan verzinnen is dat bij de eerste poging twee weken geleden de site een storing had. Logisch dat geen enkele browser het toen goed deed.
Sindsdien zijn de storingsgegevens in je cookie en buffer blijven hangen.
Hopelijk werkt dit met Firefox:
- ga naar https://coronatest.nl/ik-wil-me-laten-vaccineren/online-een-afspraak-maken
- klik op het slotje naast het webadres en kies “Cookies en websitegegevens wissen”.
- Tik CTRL SHFT DEL
- Vink alleen ‘Buffer’ aan en druk op OK.
- Druk op [F5] om de pagina te verversen.
SimonV