Weet iemand het e-mail adres van Hugo de Jonge?

Ik wil hem namelijk vragen waarom ze de mensen in de zorg die gestopt zijn, geen flinke premie bieden, als ze minimaal voor een jaar terug komen? Dat zou de zorg op korte termijn kunnen verlichten.

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
2.1K
HeerVoldemort
2 jaar geleden
Mijn gok: hugo.dejonge@rijksoverheid.nl of hugo.de.jonge@rijksoverheid.nl

Antwoorden (1)

Dat adres is niet openbaar. Dat is maar goed ook, want hij heeft geen tijd om mail van burgers te beantwoorden.
Je kunt wel een mailtje sturen naar de Covid-woordvoerdster van Hugo, Daphne Kerremans:
da.kerremans@minvws.nl
.
Edit: spellingcontrole vond Covid-woordvoerster niet goed, maar Covid-woordvoerdster ook niet. Woordvoerster is toch juist.
Toegevoegd op 12 november 2021 12:15: tekst
SimonV
2 jaar geleden
SentWierda
2 jaar geleden
Klopt: woordvoerster is goed. Zoals ook aanvoerster (mannelijk: aanvoerder) goed is.