Wanneer komt naar de verwachting derde coronagolf?

Er wordt hier en daar gewaarschuwd voor de komst van een derde coronagolf, maar wanneer zou die naar verwachting dan plaatsvinden? En van welke dingen is die komst dan afhankelijk?

3 jaar geleden
ItisILeClerc
3 jaar geleden
Als de afstand tussen de derde en de tweede gelijk is aan die tussen de tweede en de eerste, verwacht ik de derde in de zomer.

Antwoorden (1)

Als de positieve tests weer gaan toenemen, dagen achter elkaar, dan kun je van een derde golf spreken. Die is afhankelijk van hoe de m.n. Britse variant zich uitbreidt. En natuurlijk dat iedereen zich aan de beperkingen houdt. Wat mij persoonlijk zorgen baart is dat de scholen weer open gaan. Ik begrijp de keuze wel, maar houd mijn hart vast.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
SingingCoyote13
3 jaar geleden
ze grijpen hard in door praktisch alle winkels te sluiten en een avondklok en allerhande andere restricties maar een verzamelgebouw zoals een school wordt gewoon geopend. terwijl we allemaal weten dat in een school afstand houden het allermoeilijkst is, en dan zijn ze van mening dat alleen de laatste twee groepen een kapje hoeven te dragen. het punt is dat kinderen ook hun ouders kunnen besmetten, de leraar, de juf of de toevallige passant in de winkel als ze met hun ouder(s) mee moeten - zonder kapje. nee toch wat denken ze