Hoeveel mensen mogen met de nieuwe coronamaatregelen (15-12-2020) bij een crematieplechtigheid zijn?

Hoeveel mensen mogen met de nieuwe coronamaatregelen (15-12-2020) bij een crematieplechtigheid zijn in de aula van het crematorium? Zijn er dan ook extra maatregelen voor wat betreft koffie en broodjes ná de plechtigheid?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
22K

Antwoorden (2)

Nog steeds 100, exclusief personeel.
Wel moet steeds de 1,5 meter afstand in acht worden genomen. Daarnaast moet iedere bezoeker zich aanmelden en voldoen aan de gezondheidscheck.
Een mondkapje is verplicht zolang mensen niet op een vaste zitplaats zitten
Dit geldt zowel tijdens de dienst als tijdens de koffie en broodjes daarna.
NB
Als de condoleance plaatsvindt op een andere locatie dan de uitvaartplechtigheid geldt de maximale groepsgrootte van 30 personen voor samenkomsten binnen. Ook mag dan geen hapje en drankje worden geserveerd.

Maar goed, dat was de vraag niet.
Toegevoegd op 15 december 2020 17:28: tekst
3 jaar geleden
In België maximum 15 personen (kinderen tot en met 12 jaar en personeel niet meegerekend). Koffietafels zijn verboden.