Zijn er vakantielanden zonder coronamaatregelen? Zo ja, welke?

Nu acht ik de kans vrij klein dat ik nog op vakantie ga dit jaar. Toch ben ik benieuwd welke landen er niet of minder ernstig getroffen zijn door Corona. Duidelijke hardlopers zijn onder andere de Verenigde Staten en India. Zijn er (vakantie)landen zonder coronamaatregelen? Zo ja, welke?

3 jaar geleden
1.4K
tinus1969
3 jaar geleden
Landen zonder Coronamaatregelen hebben veel Corona; landen zonder Corona hebben Coronamaatregelen.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
In Oost-Europa zijn weing maatregelen en weinig corona. Relatief dichtbij ook.

Antwoorden (1)

Top 6 vakantielanden zonder corona
Wil jij met een gerust hart op vakantie kunnen gaan? Dan hebben we hieronder onze top 6 corona-vrije vakantiebestemmingen voor je op een rijtje gezet. Je hebt natuurlijk nooit 100% garantie dat op deze plekken het virus niet zal opduiken. De ontwikkelingen gaan nu in snel tempo, en het kan zijn dat in bepaalde landen vluchten uit Nederland worden geweerd.

Cuba
Jamaica
Curaçao
Turkije
Kaapverdische eilanden (Kaapverdië)
Zuid Afrika