Kan dit een doorbraak bloeding zijn?

Ik ben al een paar jaar aan de pil. Nu heb ik de afgelopen weken de vaak tussentijds bloedverlies. Dit heb ik al vanaf de laatste stopweek. Normaal krijg je toch pas na minstens drie weken een doorbraakbloeding, terwijl het bij mij al na een paar dagen begon.

2 maanden geleden
1.3K
Ritsuka
2 maanden geleden
Ga hiermee naar de huisarts
jc54
2 maanden geleden
Iemand die aan de pil is en als man geregistreerd staat hier bij GV???????????
Anoniem01102016
2 maanden geleden
@jc54 Doet dat er toe? Als je toch op mijn profiel hebt zitten speuren kun je zien dat ik trans ben
HeerVoldemort
2 maanden geleden
Ik sta als vrouw geregistreerd met de naam heer Voldemort...

Geef als eerste antwoord