Heeft het drinken van alcohol invloed op de werking van de anticonceptiepil?

Hallo, normaal pak ik mijn pil om 20:00 elke dag, maar op nieuwjaar had ik het genomen om 17:00, is dit erg? Daarna had ik dus sex gehad met alcohol op, ik kon wel nog goed denken, we hadden geen condoom gebruikt maar wel de pil, kan dit? Kan dit allemaal samen zonder risico?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Je bent wel beschermd tegen zwangerschap, maar omdat je geen condoom hebt gebruikt ben je niet beschermd tegen soa.
2 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Dankuwel voor uw reactie! Maar ben ik ook beschermd tegen zwangerschap ookal heb ik alcohol op?
Ritsuka
2 jaar geleden
Zolang je geen last hebt van overgeven of diarree is er niks aan de hand