Ik heb een anticonceptiepil teveel geslikt, gelijk na innemen proberen over te geven. Wat moet ik nu doen?

Ik ben deze week ziek, dus slik ook paracetamol enzo. Ik wilde net een paracetamol pakken maar heb perongelijk de pil geslikt zonder na te denken uit automatisme. Ik heb daarna gelijk mijn vinger in mijn keel gestoken op de hoop dat hij er weer uit kwam. Ik weet nu niet wat ik moet doen. Moet ik morgenvroeg weer een nieuwe slikken, of een keer over slaan?
geslikt*

2 jaar geleden
1.8K
Amadea
2 jaar geleden
Hoe zit het nou, ben jij een vrouw en gebruik je het account van jouw vriend? Of ben je wel een man en gaat het niet over de anticonceptiepil?
Pieterke
2 jaar geleden
Dat wil ik nou ook weleens weten.
Amadea
2 jaar geleden
Jouw account wordt er niet minder anoniem van als je gewoon naar waarheid invult een vrouw te zijn.
Pieterke
2 jaar geleden
@Gertg: Velen van hier zitten er onder een schuilnaam of afgekorte naam maar geven wel aan man of vrouw te zijn. Dan krijg je ook geen verwarring zoals bij jouw vragen. En je blijft echt wel anoniem.

Antwoorden (1)

Niets doen en niet panieken. Gewoon de rest van de strip doorslikken zoals je gewend was, hierdoor komt je pil-vrije week gewoon 1 dag eerder te vallen.