Wanneer natuurlijke menstruatie na stoppen met pil?

Ik ben na mijn stopweek gestopt met de pil. Ik ben in de stopweek dus nog ongesteld geworden. Word ik nu dan weer ongesteld volgens mijn oude cyclus( weet eigenlijk niet meer hoe die was )
Of word ik nu gewoon weer over 3/4 weken ongesteld rond dezelfde tijd als dat ik normaal gesproken mijn stopweek zou hebben.

3 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Dat verschilt per vrouw. De ene heeft direct weer een normale cyclus, bij de ander moet het weer 'op gang komen' en is het een tijdje onregelmatig.

Bij mij duurde het een paar maanden, ik was uiteindelijk een jaar na het stoppen met de pil zwanger. Ik was ook gestopt vanwege kinderwens.