als je de pil doorgeslikt hebt ( 1 strip extra) word je dan later dan normaal ongesteld?

Ik heb dus een maand de pil doorgeslikt in verband met onze vakantie , en normaal word ik het altijd op dinsdag na de donderdag dat ik stop , het is nu woensdag en ik ben het nog steeds niet moet ik me nu ernstige zorgen gaan maken??? , het is toch maar een maandje extra geweest?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
12.2K
Kimath
12 jaar geleden
Kan een dagje later zijn, maar komt nog wel hoor. Ik slik ook regelmatig pil door.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken geen andere manier van toediening dan doorslikken.
Kimath
12 jaar geleden
flauw :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch kun je er m.i. beter naar streven om in de communicatie je boodschap zodanig te formuleren dat ze niet voor meer dan één verklaring vatbaar is.
Dat voorkomt nodeloze twijfel en verwarring.
Kimath
12 jaar geleden
Onder vrouwen is het (volgens mij) wel algemeen bekend wat er mee bedoeld word. En volgens mij geeft de zin "ls je de pil doorgeslikt hebt ( 1 strip extra)" ook wel duidelijk aan wat er bedoeld word. In plaats van 1 strip, 2 strips achter elkaar, doorgaan (doorslikken) in plaats van stoppen dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank voor je goede toelichting op grond van de vraagstelling,waarme je het gelijk aan jouw kant hebt.
Ik reageerde eigenlijk alleen op jouw reactie.

Het beste antwoord

Misschien is je cyclus nu een beetje ontregeld, en kan het zijn dat de menstruatie wat langer op zich laat wachten. Dit is niks om je zorgen over te maken. Pas als de memstruatie helemaal uitblijft zal ik de huisarts even bellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het hielp echt

Andere antwoorden (1)

Je hoeft je geen zorgen te maken, waarschijnlijk word je nu gewoon een paar dagen later ongesteld.
Ik slik de pil altijd 6 maanden door en werd altijd nog vrij snel ongesteld.