Ja dit is een anticonceptie pil
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
MissBiggie
13 jaar geleden
Waarom een - ? Is toch een goed antwoord ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier je +sje dan maar, haha.
Ik denk dat iemand het te haastig heeft geklikt.
Jazeker!
De Daphne-pil is de vroegere Diane-pil.

Deze anticonceptiepil heeft als voordeel dat hij goed werkt tegen puistjes/acne. Ik heb hem zelf jarenlang gebruikt en heb er goede ervaringen mee.
Hij wordt dus niet alleen voorgeschreven als anticonceptie, maar tevens als anti-acne middel.
Nog een voordeel: Als deze pil (mede) wordt voorgeschreven wegens acné, wordt de pil door bijna alle verzekeringen vergoed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ohw de daphne van middelkoop pil , ja die is heel goed ik heb gehoord dat je dr dubbel - D van krijgt