Wie weet een goede, gratis app met oefeningen die je zittend kan doen?

tinus1969
een maand geleden
Wat voor oefeningen? Yoga? Ontspanning? Krachttraining?
Chateau
een maand geleden
Ik krijg een maagverkleining en door rugklachten kan ik de gewone oefeningen niet doen, dus zoek ik oefeningen die ik zittend kan doen
Ritsuka
een maand geleden
Het lijkt mij verstandig om naar een fysiotherapeut te gaan, die kan jou oefeningen geven aangepast aan jou situatie.
Chateau
een maand geleden
Er bestaat een gratis app om oefeningen vanuit een stoel te doen. Maar ik weet niet welke.
tinus1969
een maand geleden
Maar wat voor ‘gewone oefeningen ‘?
tinus1969
een maand geleden
Als het gaat om oefeningen die je herstel vd operatie bevorderen: Vraag dit aan de behandelend arts.
Chateau
een maand geleden
Dat is mij allemaal bekend. Op advies van de behandelend arts zoek ik de app.
tinus1969
een maand geleden
Vraag dan de behandelend arts welke app huj bedoelt.
Chateau
een maand geleden
De arts geeft advies om zittend oefeningen te doen. Ik heb reclame gezien dat hier een app voor is, maar die kan ik niet vinden.

Geef als eerste antwoord