heeft straling invloed bij ontstoren in de klassieke homeopathie?

heeft de straling(bijvoorbeeld van wifi)
invloed op de werking van de energetische energie
wat gebruikt wordt in de klassieke homeopathie
om bijvoorbeeld iemand te ontstoren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K
Cryofiel
10 jaar geleden
Volgens mij is de klassieke homeopathie die van Hahnemann. Die kende wel "potentiëren", "decimaal verdunnen", zakken van leer en de meest vreemde uitgangsstoffen (tot aan lijksappen aan toe), maar voor zover ik weet geen "energie" en geen "ontstoren".
Poet
10 jaar geleden
ontstoren is natuurlijk jereinste onzin
Cryofiel
10 jaar geleden
Datzelfde geldt voor "energetische energie". Dat is een nietszeggende kreet.
Cryofiel
10 jaar geleden
Vraagsteller, kun je misschien toelichten wat "energetische energie" zou kunnen zijn? Bestaat er bijvoorbeeld ook "niet-energetische energie"? Zou je ook kunnen vertellen wat volgens jou "ontstoren" inhoudt?

Antwoorden (1)

Ontstoren in de homeopathie werkt niet op een geopatische manier maar (neuro)fysiologisch. Daarom zal wifi straling hier geen invloed op hebben, hoewel hier specifiek nog geen onderzoek naar is gedaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Cryofiel
10 jaar geleden
Een paar vragen:
--  Wat bedoel je met "ontstoren"?
--  Wat bedoel je met "geopatisch"?
--  Wat bedoel je met "het werkt (neuro)fysiologisch"?