Erkende paragnost? Weet iemand waar je goede of erkende paragnosten kunt vinden?

Er zijn zoveel paragnosten, hoe en waar vind je erkende paragnosten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (5)

Via de stichting Enigma kun je paragnosten vinden die door hen erkend zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn vriendin is een erg goede paragnost. Ze zegt dingen die ze nooit zou kunnen weten heel apart.

Toegevoegd na 2 dagen:
Mijn vriendin is ermee geboren. Je kan geen opleiding voor volgen. Je hebt de gave of je bent een oplichter!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die vind je nergens, want die bestaan niet. Wel kun je opzoek naar goede cold readers....die zijn er genoeg, maar daar bestaat weer geen bepaald keurmerk voor...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als iemand via tarot kaarten , uitspraken doet over een persoon, is dat dan cold reading?
Of valt dit onder paragnosten?
Of iets er tussen in?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Over de persoon zelf of een bv familie lid/bekende van de persoon die gelezen wordt? Ik heb zelf veel aan tarot gedaan, heb me ook helemaal geprobeerd blanco open te stellen....ik wilde het oprecht proberen te leren om mensen geheel belangeloos te kunnen helpen, omdat ik weet dat mensen wanhopig opzoek zijn.....
maar ben tot de conclusie gekomen dat het echt niet kan.....je hebt bepaalde intuïties die je onder woorden kunt brengen...maar toch relativeer je de dingen om ze goed over te brengen, en dus ' maak ' je een verhaal...zoals je denkt dat het inelkaar zit. En als je dan met de persoon aan het praten bent..die er voor openstaat, zal zelf zijn draai aan het verhaal invullen om het op zichzelf van toepassing te laten zijn....
Ik geloof wel dat je bepaalde emoties kunt aflezen en kunt aanvoelen...dat zeker, maar geloof niet dat een paragnost dat blindelings kan invullen. Als een persoon die gelezen word achter een gordijn zou zitten zonder te praten....dus geen lichaamstaal zichtbaar en gesprek waarin bevestigd of ontkent word, denk ik dat het idd onmogelijk is. Is dat cold reading? Ik weet het niet......
Ten eerste: paragnosten bestaan niet, dus erkende paragnosten zijn er niet.
Het enige wat je kan erkennen is dat je portemonnee weer wat lichter is geworden na consultatie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bang voor groei...??? Ze laten je alleen een andere optie van denken zien.. Maar als je niet wilt groeien als persoon. Ja daar ben je vrij in.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Groeien??, helaas voor jou ben ik al volwassen
weet niet of ze erkend zijn, maar er bestaan heel goede, op Badoo zit er èèn en ze noemt haar Maya of Mayoena,