Weet iemand een goed huismiddel tegen reumatische pijnen en tegen de zwellingen aan handen en andere ledematen?

De medicijnen die door de arts worden voorgeschreven zijn te zwaar en onprettig in gebruik

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (4)

Mijn moeder gebruikt altijd honing met kaneel en kurkuma dat schijnt ontstekingsremmend te zijn en heel erg gezond. Moet je wel de biologische nemen daar zit nog het beste in.
Daarnaast gebruikt ze ook nog medicijnen maar wel minder. Helpt ook goed tegen hoge bloeddruk.
Kijk eens op deze site misschien heb je er iets aan

www.odemagazine.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Laurierbes essentiële olie werkt goed bij reumatische klachten? Je kunt dit mengen met sinaasappel etherische olie en En citroen etherische olie. Ongeveer 10 druppels laurier, 5 druppels sinaasappel en 1 citroen mengen in een bassisolie, bv olijf of amandel olie en hiermee masseren.
Of in bad, maar dan zonder de bassisolie. Ook kun je dit als bassis voor een compres gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste,

In antwoord op jouw vraag kan ik je zeker het volgende aanbevelen :

- Duivelsklauw (als voedingssupplement) gedurende 3-4 maand 2 tot 3 maal daags in te nemen voor reumatische pijnen.

- Smeerwortel (Symphytum officinale) voor de behandeling van gezwollen en pijnlijke ledematen, in de vorm van zalf aanbrengen op de ledematen (liefst 2-3 maal daags)

Voor meer info verwijs ik je graag naar volgende linken :

Veel sukses !

Mvg,

Karel8158
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen huismiddeltje, duur, lange inwerkperiode en niet altijd werkzaam: Normast.
Zelf zweer ik erbij, door dit middel wordt een operatie van een cyste in het ruggenmergkanaal waarschijnlijk overbodig.pfff. het is een lichaamseigen pijnstiller zonder bijwerkingen.
Wordt helaas niet vergoed..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mij werkte het na 7 dagen innemen naast zware ander pijnstillers omdat ik die niet direct durfde te stoppen. Na een week viel me opdat het beter ging en bouwde ik af van 4 zware naar 1 plus 4 paracetamol. Vorige week wilde ik ivm komende operatie weten hoeveel pijn ik nou nog had en stopte met gewone pijnstilling, alleen nog normast en tot mijn verbazing had ik minder pijn. Die stijgende lijn zet zich elke dag voort, waarbij ik steeds meer dingen wel weer kan doen. Het kan ook toeval, geluk zijn of een andere factor, maar t is wel opvallend.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zware = zware gewone piijnstiller (tramadol en diclofenac)