Wie weet wat voorn pleister dit is? (chinese verpakking en beschrijving in doos)

Een paar jaar gelden op vakantie in china ging mijn moeder door de enkel. En kreeg dit van de reisleiding,
Maar wat is het?

Toegevoegd na 8 minuten:
http://tinypic.com/r/3585ts8/6

andere plaatje krijg ik niet geupload

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (2)

ik denk een warmte druk pleister.

zie bron denk dat deze het zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toch maar een plusje, alhoewel ik denk dat de Hansaplast warmtepleisters (waar je warmte druk vandaan haalt?), dichter in de buurt komen, die geven de warmte door het gebruik van cayennepepers, wat ik meer bij China vind passen, gewoon te koop bij drogisterij en apotheek.
Wij, indische, noemen dit gewoon chinese pleisters. Dan weten we meteen wat er bedoeld word. En we gebruiken dit op plekken waar je pijn heb en waar je het warm moet houden. Want warm worden, word het echt ! Het zijn hele dunne pleisters en verkrijgbaar bij vele toko's