Wie heeft er snelle middeltjes voor keelpijn of keelontsteking?

Ik heb keelpijn of keelontsteking, ik weet niet wat het is.
Liefst zo snel mogelijk, ik moet de hele week zingen! Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.8K
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Dropshot!!! Gebruik ik zelf altijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!

Het beste antwoord

Probeer eens Strepsils verkrijgbaar bij iedere drogist en in diverse smaken .
Die werken prima.
Succes ermee.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (3)

je keel een paar keer per dag spoelen met water met zout erin..dat is een wondermiddel tegen keelpijn ..
neem ook een paar keer per dag een paracetamol..
je kan ook pijnstillers nemen wie ook ontsteking remmend werken..

Toegevoegd na 1 minuut:
Er zijn veel verschillende ontstekingsremmende pijnstillers. Enkele voorbeelden zijn: Advil, Aleve, Alka-Seltzer, Antigrippine Ibuprofen, Ascal, Aspro, Brufen, Diclofenac, Femapirin, Ibuprofen, Naproxen, Nurofen, Voltaren, Zafen.
De meeste worden als tablet of capsule ingenomen, sommige worden opgelost in water en er zijn ook producten voor ..

Toegevoegd na 1 minuut:
Er zijn veel verschillende ontstekingsremmende pijnstillers. Enkele voorbeelden zijn: Advil, Aleve, Alka-Seltzer, Antigrippine Ibuprofen, Ascal, Aspro, Brufen, Diclofenac, Femapirin, Ibuprofen, Naproxen, Nurofen, Voltaren, Zafen.
De meeste worden als tablet of capsule ingenomen, sommige worden opgelost in water en er zijn ook producten voor ..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind dat je niet ongezien iemand medicijnen moet aanraden. Bovendien: het kind is 11! Die moet naar d'r moeder.
Ik zie dat je pas 11 jaar bent, volgens je profiel.
Waarom vraag je dit niet aan je moeder??

[Vreemd dat je dan hier zit, de site is voor mensen vanaf 16, maar goed...}

Jij moet je je keel gewoon nat houden.
Zuigen op een snoepje, een zuurtje. Lekker sabbelen.

Je kunt ook gorgelen met zout water.

En verder niks.
Mensen, vooral kinderen, hebben af en toe keelpijn.
Dat gaat vanzelf over.
En zelfs grote zangers en zangeressen kunnen weleens niet zingen door de keelpijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Momo ik heb niet haar profiel gekeken .. Toch zal ik er maar eens mee beginnen.. Bedankt voor het melden..
vraag je moeder eens om mee te gaan naar de apotheek, daar verkopen ze Heel Vinceel mond en keelspray, werkt heel goed en mag ook gebruikt worden door een elfjarige, ga niet op eigen houtje experimenteren met medicijnen, beterschap en veel plezier met zingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, dat was al de optie. Maar op goeievraag zijn er altijd van die goeie voorstellen. Bedankt!