wat kan je aan een heel klein miniscuul wratje doen op je middelvinger zonder middeltjes etc?

ik ben totaal niet bang voor zo'n behandeling of zo, maar was gewoon benieuwd naar een oplossing van moeder natuur.
bijvoorbeeld je vinger heel lang onder de hete kraan houden of zo (geen serieus antwoord, maar even een voorbeeld van wat ik ook gewoon thuis kan doen)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:S juist... ik geloof het meteen, maar ik hoopte toch eigenlijk op een iets.. hoe zou ik dat eens formuleren... smakelijkere manier??

Antwoorden (3)

Stukje bananeschil er op plakken met een pleister iedere nacht gedurende 1,5 week volhouden en weg is de wrat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb weleens gehoord dat je er iedere ochtend als eerste je ochtendurine erover moet plassen.
Weet niet of het werkt hoor, geen ervaring.

Toegevoegd na 3 minuten:
Op onderstaande site nog meer huis en tuin middeltjes.
Dus proberen maar.
Die urine staat er trouwens ook tussen :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Als die optie 4 uur eerder al in een reactie is genoemd, in hoeverre geeft dit antwoord dan nieuwe informatie? Bovendien geeft de vraagstelster daar bij aan dat ze liever een smakelijkere methode wenst....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry hoor, had die reactie niet gezien.
Maar nu staat er ook de bron bij met vele huis en tuin hulpmiddelen.
Waarschijnlijk zit er daar wel 1 tussen.
Thuya occidentalis, essentiële olie - regelmatig aanstippen 1 of 2 keer per dag - met een klein beetje olie (puur) aléén op de wrat, dus niet te veel erom heen.

Is niet duur, 3,50 bij deze website.

Toegevoegd na 20 seconden:
aleen=alleen ;-)