Wat zijn precies de stappen als je bij iemand die op een stoel zit reiki gaat doen?

Ik heb het ooit geleerd, maar ik weet de volgorde niet meer zo goed.

MrEinstein
12 jaar geleden
heb je reiki bij de Alliance geleerd ? Dan begin je bij het hoofd en ga je verder naar beneden. In de praktijk bepaal je zelf hoe je het doet, de energie stroomt toch wel.
Let er wel op hoe de ander reageert op contact met bepaalde lichaamsdelen , je kunt je handen er ook gewoon boven houden, zonder iets aan te raken. Een ontspannen sfeer door (reiki)muziek kan ook goed helpen.

Het beste antwoord

hoe lang is het geleden dat je het geleerd hebt?
je zult toch wel een lesboek hebben waar het instaat..
maar ik wil je graag helpen.

het is toch heel eenvoudig hoor,

je strijkt de aura schoon en je begint met je af te stemmen op de persoon die op de stoel zit.

dan je vraag je aan de reiki-gidsen of je een zuiver kanaal mag zijn en legt dan je handen op de schouders.

de volgende plek is met je linkerhand op het voorhoofd en de rechterhand onder aan de schedel net boven de nek.

dan volgt de keel en achter op de knobbel waar je ruggenwervel begint.

dan komt de plek bij het hart in de midden van het lichaam en op de rug de exact zelfde plek.

dan is de zonnevlecht / maag aan de beurt en weer exact dezelfde plek op de rug.

dan ga je naar de buik en weer op de rug exact dezelfde plek.

dan op de onderbuik..tussen navel en schaambeen in en weer op de rug exact dezelfde plek.

dan ga je voor de persoon staan en legt je handen op de knieen.

als laatste zijn de voeten aan de beurt.

wanneer je klaar bent strijk je de aure glad en bedank je de reiki-gidsen voor hun hulp bij de behandeling.

namasté en succes reikimaster rikaya

Toegevoegd na 3 minuten:
sorry, ik heb een foutje geschreven. het moet zijn de aura glad strijken en niet aure.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je begint bij de schouders om de persoon te aarden...
En dan werk je van boven naar beneden..