zoek naar een orthomoleculaire dokter en maak een dringende afspraak. Zoek via Google en je vind er zeker 1 of meer. Wil je bij zeer gekende artsen dan heb je een maandenlange wachttijd en de echt bekende dokters zoals oa Dr Proesmans van Boechout laat momenteel geen patiënten meer toe. Orthomoleculaire dokters werken met ver doorgedreven bloedonderzoek, bloed wordt echt serieus onderzocht en je krijgt bepaalde voedingssupplementen voorgeschreven. Als je een laag inkomen hebt kun je het misschien niet betalen want voedingssupplementen zijn de laatste jaren sterk in prijs gestegen. Elke arts werkt met producten die hij zelf kent en niet van eender waar.
Je kan ook in het buitenland(NL) therapie vinden : dendritische celtherapie. Niet goedkoop maar heb al goeie zaken over gehoord. Ben zelf kankerpatiënt (Waldenström) maar kan al die natuurlijk geneeskunde niet betalen door mijn 'te' laag inkomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Cryofiel
12 jaar geleden
Dendritische celtherapie? Waarom zou je je zenuwcellen gaan behandelen? Hoe behandel je ze, waarmee behandel je ze, en waarom laat je alle andere cellen gewoon doorwoekeren?
Helaas is er nog nooit iemand van uitgezaaide kanker genezen door alternatieve geneeswijzen. Laat je dus geen sprookje vertellen. Ook zijn de meeste alternatieve kankertherapien niet goedkoop. Bespreek met de dokter wat zinvol is om te doen.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Goed antwoord. Sterker nog: ook van niet-uitgezaaide kanker is nog nooit iemand genezen door een alternatieve therapie.
Er bestaat absoluut geen alternatieve geneeswijze voor welke soort van kanker ook!!!!
Voor de bijkomende klachten als stress of zo kun je misschien verlichting krijgen door alternatieve therapie maar je kunt het niet gebruiken als enige therapie bij kanker!!!
Dus laat je alstublieft niks wijs maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem de volgende 2 zaken eens door, doe een beetje zelfonderzoek en neem dan contact op met de bevoegde mensen.-> http://bloginfo.educate-yourself.eu/2011/01/kanker-is-geneesbaar/ bekijk op deze link vooral het filmpje over de werking van kanker van het Nederlandse Ziekenfonds CZ. Hierdoor gaat u meteen inzien dat kanker te bestrijden is op cellulair niveau en dat kanker in feite cellen zijn die over produceren en zo goede cellen gaan aanvallen. Het evenwicht is zoek en dit moet worden hersteld. (Best niet door chemo, laat staan door radiographie)

Volgende zaak die u eens moet doornemen is het geconcentreerde Vitamine D extract-> GC-Maf.
Vitamine D haalt men vooral uit de zon en vele mensen hebben hier te weinig van. Met deze stof zijn 40 personen die aan kanker lijden behandelt en alle 40 personen zijn 4 tot 7 jaar later kankervrij gediagnosticeerd ->http://bloginfo.educate-yourself.eu/2011/07/gc-maf-injecties-genezen-kanker/

U kan ook steeds eens aan een Gezond Verstand Avond deelnemen welke regelmatig en overal in Nederland worden gehouden! Sinds kortelings ook in Schoten, naast Antwerpen België -> http://gezondverstandavonden.nl/index.html
Verscheidene onderwerpen komen hier aan bod waaronder ook op zeer regelmatige tijdstippen kanker en alles erom heen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allereerst héél veel sterkte toegewenst in dit akelige ziekteproces!

Inderdaad, kan ik aansluiten bij voorgaande waarschuwingen, gebruik alternatieve geneeswijzen in geval van kanker nooit in de plaats van reguliere zorg. Eerlijk gezegd zie ik 'alternatieve' dan ook liever vervangen door het woord 'aanvullende' of 'complementaire'.

Voor activering van het zelfherstellend vermogen van het lichaam, zelfs op celniveau, zou je de MIR-methode kunnen gebruiken. Die gebruik ik in mijn praktijk zelf ook. Op mirmethode.nl kun je de instructie vinden hoe je die moet doen. Voor een goede begeleiding raad ik een therapeut aan die ermee werkt, maar is niet noodzakelijk.

Aanvullend en vooral ondersteunend gebruik ik in mijn praktijk Bach bloesemtherapie en stimulering van bewustwording.

Maar, laat duidelijk zijn, dat deze procedure gericht is op zelfherstellend vermogen, ondersteuning en leren omgaan met... en absoluut geen garantie voor genezing. Een betere kwaliteit van leven en wellicht zelfs langer leven is wel mogelijk, hoewel nooit bewezen, omdat je nooit weet hoe het gegaan zou zijn als iemand deze methoden niet toegepast had, ieder mens is tenslotte uniek. Genezing heb ik nog niet meegemaakt, hoewel in theorie in ideale omstandigheden wel mogelijk zou moeten zijn.

Nogmaals heel veel sterkte en succes op het door jullie gekozen pad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laatst gehoord dat de 'wietpil' zijn intrede doet. Deze wordt mn ingezet bij (symptomen van) alzheimer.

Men is er achter gekomen dat deze 'pil' voor meerdere ziektes inzetbaar is, waaronder kanker.

Dus, afgezien of het nu alternatief is of regulier is lijkt mij hier van secundair belang, als het maar helpt. De wetenschap is er inmiddels ook opgedoken.

Namisol, de medische naam van de wietpil, is ontwikkeld door het farmaceutische bedrijf Echo. De werkzame stof van de wietpil is THC, bekend van cannabis.

Zie bijvoorbeeld: http://www.gelderlander.nl/voorpagina/nijmegen/9490963/Radboud-onderzoekt-toepassing-wietpil.ece

Ik wens je al het goede, maar wees kritisch.