Ik heb al een paar weken last van bronchitis, weet iemand een goed slijmoplossend homeopathisch middel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goed, slijmoplossend en homeopatisch passen niet in een zin. Je zou wel naar een natuurlijk geneesmiddel kunnen kijken, maar dat is wat anders dan homeopatisch. Thee van lange weegbree staat bekend om zijn slijmoplossend vermogen.

Het beste antwoord

'Allithijm Tinctuur' van Bloem is sterk slijmoplossend en werkzaam bij astmatische bronchitis. Het is veilig bij langdurig gebruik voor volwassenen. Het middel werkt zuiverend en reinigend op de longen.

Het beste is echter met een bronchitis naar de homeopaat of huisarts te gaan, zeker als het al weken aansleept. Er is altijd kans op complicaties.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In deze website (en andere) staat klaar en duidelijk:
"Bijvoorbeeld de homeopathische middelen van A. Vogel EN BLOEM zijn bekend. " http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/natuurgeneeswijze/17987-klacht-en-homeopathisch-middel-a-b-c.html En waar is jouw antwoord?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben al naar een huisarts gegaan, maar die zij neem een hoestdrankje en ik heb pufdingen gekregen.

Andere antwoorden (2)

Je huisarts? Je Homeopatisch arts?

Als je al een paar weken bronchitis hebt, is eht tijd om naar je arts te gaan, niet om op internet een huismiddeltje te vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben het eens met het antwoord van siska. maar toch moet je eerst naar je arts gaan als je nog niet geweest bent en niet als 1e op het web zoeken.